7 Ocak 2010 Perşembe

Kış Havuzu

Bu oyunu Ilgaz 2 yaşına yaklaşırken oynamıştık ve o zaman Kitubi'de yazmıştım. Ilgaz artık neredeyse 3 yaşında olacak ama eminim döküntüyü göze alıp yine yapsam, yine bayılarak oynar.
Şirket sırlarıyla oynuyoruz :)

Kış için kum havuzu yerine, öğütülmüş "çok gizli evrak" havuzu yaptık. Söylenecek fazla bir şey yok, resim anlatıyor. Fikir birkaç yabancı siteden toplama, malzeme işyerindeki kağıt öğütücüden. Kimse boşaltmadığı için genelde ağzına kadar dolu olduğundan, bir büyük poşet ile tek öğütücü kovasındakileri toparlamak yeterli oldu. Uzay gemisi için gerekli kolilerin peşine, kıyılmış kağıtları da toparlayınca, artık işyerinde atılacak şeyleri önce bana bir soruyorlar, Ilgaz'a lazım mı diye :).

Birkaç not:
  • Küçük yuvarlak lekelerin fotoğrafın netliğini bozduğunu farkedebilirsiniz, bunlar kağıt tozu. Benim gibi eğlence fikriyle sabırsızlanıp alelacele düzeneği kurmak yerine, önce eski bir tülü çuval gibi kullanıp içine doldurarak balkondan silkeleyerek havalandırmanızı tavsiye ederim. Elektri süpürge ile de çekilebilir. Yoksa, ilk oyunda çok fena toz çıkıyor, burnu ve ciğerleri için de bu toz iyi olmayabilir.
  • Oynanmadığında gayet güzel sıkıştırılarak dar bir alanda saklanabiliyor.
  • Havuzun altına büyük bir çarşaf, örtü serin.
  • Sonuçta kağıt olduğu için temizlenemez bir pislik çıkartmıyor. Yine de temizlikten önceki günü seçmekte yarar var. Bizimki gibi üzerine yapışan kağıtlara aldırmadan havuzdan hızla fırlayıp, koşarak odasından kovalarını almaya giderse evde bomba patlamış gibi bir görüntü ortaya çıkabiliyor.
18-24 yaş grubu için oyun fikirleri:
18-24 Aylık Bebek Bakımı - Oyun Zamanları
18 aylık bebeklerin en sevdiği oyun ve oyuncaklar

Bebeğinizle eğlenceli günler dilerim :)
Damla
http://www.kitubi.com/
http://www.nurturia.com.tr//people/damla

4 yorum:

ÇINAR'IN OYUNCAK ÇANTASI dedi ki...

Fikir için çok teşekkür ederim. Çınar son günlerde Alman edasıyla tum haaağuuz ( kum havuzu ) diye tutturmaya başlamıştı. Parkta oynatmıyorum sokak hayvanları yüzünden. Bu fikre bayıldım. Sanırım bu kış havuzu onu bir gün oyalar. Sevgiler

Unknown dedi ki...

çok güzel vede deşarj edici bir fikir ama sonrasını temizlik aşamasını düşünmek bile istemiyorum ...
neden bazı eğitici faliyetlet bu kadar kirletici olur ki?????
ama sonuçta yinede tebrik ederim ...

babycakes dedi ki...

ben de fikre bayıldım lakin gözüm çok korktu... yani bütün evin bu kağıtlardan olmaması elde değil... acaba bu h.sonu ben de yapsam mı gene de:)))

Guz dedi ki...

bende yapicam ustelik kendim icin :):):)

taki bloguma beklerim :)

http://kissymissyy.blogspot.com/